keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Haastetta

Säännöt ovat seuraavat:
a) kiittää haasteen antajaa: Kiitos Miia :--) (http://miiargh.blogspot.com/)
b) antaa haaste kahdeksalle bloggaajalle
- haastettavat: siskoni Laura sekä kaikki muut, jotka haluavat tulla haastetuiksi! :)
c) ilmoittaa näille kahdeksalle haasteesta
d) kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

1. Teen paljon mielummin kaikkea muuta, kuin koulujuttuja. Yleensä siivoan, mapitan papereita ja saatan jopa leipoa! Nytkin teen tätä, kun pitäisi olla tekemässä englannin vanhaa yo-vihkoa huomiseksi ja lukemassa täyttä päätä koeviikkoa varten. Huomenna ajattelin viettää hitaan torstain, pelata the Sims 3 lemmikkejä ja käydä kahvilla kaverin luona. Eli mikä koeviikkostressi? (alkaa perjantaina, toim. huom.)


minä ja Larsa. Lue lisää Larsan omasta blogista.

2. Minulla on maailman hienoin auto, jota rakastan. Olen noussut autoni vuoksi jo jonkinlaiseksi urbaanilegendaksi kotikaupungissani, sekä minulle on sanottu näyttäväni saksalaiselta sihteeriltä autoni ratissa. Mulle vaan tulee saksalaisesta sihteeristä joitan muuta mieleen... Larsa rules ok.

3. Ihmiset ovat usein kysyneet olenko vihainen tai surullinen. Olen melkoinen rääväsuu, enkä turhaan pehmennä ärräpäitä puheestani. En silti ole vihainen tai surullinen, vaikka siltä näyttäisin / tai kuullostaisin. Luonteeltani olen aika tulisieluinen, yhtä herkkä kuin ryoliittinen tulivuori. Sain kerran koulutuomarilta loppukommentin: ei tarvii ottaa niin vakavasti. Mielestäni rata meni tosi hyvin, mutta keskitymisilmeeni on vain vakava. Seuraavan radan menin tuskaisen näköisellä hammashymyllä. ;)


sh-t Viivian 1324-98 i. Totilo e. Vinkari ei. Vinkaus
& minä keskttyneenä 9/2010 (kuva Maiju Laitinen / fotokolo.net)


4. Asun kaaoksen keskellä, eikä minulla ole suoraansanottuna hajuakaan missä puolet tavaroistani tällä hetkellä sijaitsevat. Silti viihdyn sotatanteretta muistuttavassa huoneessani, sillä se on kaaos mitä voin hallita itse.

5. Tykkään ratsastaa eniten hevosilla, jotka muistuttavat minua: hitailla, isoilla, kömpelöillä mutta kilteillä. Myöskään ruumiinrakenne ei tarvitse olla solakka kuin silakalla. Tällä hetkellä kavioliitossa kanssani on välistä kiukkuinen tamma, joka osoittaa mielipiteensä hyvin selkeästi. Kiltti ja rauhallinen, mutta muutaman väärän sanan jälkeen asiat voi olla toisin...


til-t Venta (kuva AK / ak.galleria.fi)

6. En ole vielä läheskään valmis lukiosta, mutta olen suunnitellut jo kaikista olennaisimman valmiiksi: KIITOSKUVAT. Haluaisin käydä myös kuvastudiossa ammattilaisen kuvattavana, mutta toisaalta haluaisin tukea toista kaltaistani harrastelijaa. Asia on vähän kaksipiippuinen juttu, jos joku haluaa ilmoittautua vapaaehtoiseksi kuvaajaksi (ja on jo valmiita ideoita kuvien suhteen) niin ota yhteyttä minttu@aaveen.net.

7. Tykkään juhlimisesta, mutta en viihdy baareissa. En kuule mitään mitä muut kanssa ihmiset yrittävät puhua täysillä pauhaavan musiikin läpi, joudun jonottamaan juomisiani useamman kymmenen minuuttia, en mahdu istumaan, soitettava musiikki on huonoa... Lista on loputon.

8. En ymmärrä niitä ihmisiä, jotka hukuttavat hevosensa "söpöihin" varusteisiin ja värisävyihin, vaikkeivat itse pitäisi niistä. Siksi olen hankkinut varusteita ja värisävyjä oman mieltymykseni mukaan: mustaa ja oliivinvihreää, sekä taatusti itseni näköistä.


Happy Halloween 2011 -huopa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti