perjantai 24. elokuuta 2012

4.8. Kansallinen este, Tahko

Hupsista keikkaa, kirjoittelu on vähän jäänyt. On ollut paljon tekemistä niin aikaa napsittu jostain sitten pois. Nyt hieman helpottaa, ensi talvi alkaa näyttää minulle melko selkeänä töiden, hevosen tallipaikan sekä itseni asuinpaikan suhteen. 

Olihan minulla myös muutosuutisia kuvasivustosta teille kerrottavana: siirsin kotisivujen tietokantani toiselle palvelimelle, joka vei iltaisin ajat. Minulla ei ollut aavistustakaan mitä olin tekemässä, sekä ohjeet olivat vaihtelevalla menestyksellä kirjoitetut. Onneksi kuitenkin muutama ystävä sai minut epäilemään muutamaa juttua, joista vika sitten lopulta löytyikin. Kiitokset teille!

t. Kaja III
Tahkolla kuvaaminen on vaihtoehtoisesti joko kivaa (jos aurinko paistaa) tai ei niin kivaa (jos aurinko ei paista). Tummat havupuut taustalla vaikeuttavat valottamista siinä määrin, ratsastajien valkeat kilpailuhousut palavat kuvissa puhki eikä liike ole täysin pysähtynyt. Jos aurinko paistaa niin no worries! Jos taas ei niin paskempi juttu.

puoliveritamma Kolka (i. Kingston II e. Linga ei. Lear)
Kuvasin Tahkolla luokkia 5-8 eli olin paikalla aamusta pitkälle iltapäivään ennekuin koin saaneeksi tarpeeksi kuvia ja lähdin ajamaan vielä tunnin matkan kotiin. Kotona sitten paljastui etten pitänyt kuvista ja ne olivat haalea, epätarkkoja ja mitättömiä. Siispä aktiivisuus näiden kanssa on jäänyt unholaan mutta nyt minä lupaan tehdä nämä valmiiksi!

puoliveriruuna Krokoss (i. Colibri e. Anhella ei. Alamo)
Ps. Huomaatteko, että sivussa on nyt esittelysivut Ventasta ja minusta?
Kertokaa mitä olette mieltä ja mitä haluaisitte esittelysivuille lisää :)

2 kommenttia:

  1. Onko tuo vuonis sama kuin tämä? http://www.ratsut.fi/10-esteratsastus/1210-este-harrasteponi.html

    VastaaPoista