perjantai 24. heinäkuuta 2015

Hiljaiselolle piste ja stoppi


Nyt jopa vähän hävettää, että kakkosharrastukseni - ponibloggaaminen - on kokenut viime viikkoina jonkinnäköisen taantuman. Olen ollut tuhannen väsynyt töiden ja tallin jälkeen, että olen halunnut vain käpertyä peiton mutkaan Netflixiä katsomaan. Ja nukahtanut ensimmäisen Dexter -jakson puolivälissä. Loma kuitenkin alkoi virallisesta työstäni, eli purilaisputkasta. Lohduttavaksi loman tekee myös se, ettei minun enää tarvitsisi ikinä palata työpaikalleni kokopäiväiseksi työntekijäksi vakituiselle listalle. Koulun alku häämöttää, vihdoinkin.

Ootuksen kanssa olemme viettäneet maaseudun rauhassa maalaishumman elämää, mutta käyneet myös koulukilpailuissa esiintymässä maailmalla. Ruuna on palautunut reissuiltaan hyvin viettämään laidunelämää, kun minä puolestani olen halkonut hiuksia päässäni etsiessä uutta kotitallilla. Monen katsomisreissun tuloksena päädyimme kuitenkin melko isolle yksityistallille, jossa on kaikki toivomani herkut treenaamisen suhteen. 

Hevosvalokuvaus on ollut hiljaista viime viikot. Ne kilpailut, mitkä kalenterissa ovat olleet lähiseudulla on mennyt ruuna reippaan kanssa kilpaillessa. Muutaman harmillisen perutun tapahtuman vuoksi kamerani on seisonut pölyttymässä kaapissaan. Tarkoitus kuitenkin olisi saada vielä muutamat tapahtumat kuvattua ennen kauden 2015 loppua.

Tämä tynkäpostaus on lähinnä pahoittelua epäaktiivisuudelleni, mutta jo viikonloppuna pääset lukemaan niksejä valkeampaan häntään, kisaraportteja, tilauskuvauksia kotona... 

6 kommenttia:

  1. Saako kysyä mille tallille ootte menossa? Itse muutan nimittäin oman hevoseni kanssa myös Kuopioon opiskelujen perässä :D Entäs siirrytkö Kuopioon töihin? Samalla yrittäjällä oon nimittäin töissä kun sie ja ite siirryn Kuopioon töihin ehkä jo ensi kuussa :) pieni maailma.. Innolla odotellen jo seuraavia postauksia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me mennään Tapsalle syyskuun alusta :) töihin en varmaan Kuopioon siirry, koska asun koulun asuntolassa ja tulen viikonlopuiksi kotikulmille. Ehkä se entinen pesti säilyy silloin...jos huvittaa enää :)

      Poista
  2. Miksi te vaihdatte tallia? Sen takia ettei Ootuksella ole tarhakaveria? Millaiselle tallille muutatte? Onko maneesia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaihdamme tallia, koska minä vaihdan kotikuntaa :) Ootuksellahan on tämän kesän ollut kamu laitumella.

      Maneesillinen yksityistalli upeilla maastoilla, kylläpä kelpaa!

      Poista
  3. Onko jotain vinkkejä, että miten opiskelijana pystyy tuota hevosta pitämään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä oon ollut kolme vuotta palkkatöissä, joten oon saanut säästettyä rahaa opiskeluajalle. :) myös ylimääräistä omaisuutta voi realisoida. tietysti perheen tuki on tärkeä!

      Poista