perjantai 9. joulukuuta 2011

Joulukalenteri 2011: Luukku 9

Photography by aaveen.net'in joulukalenteri on vastaava: jokaisena päivänä jouluaattoon asti julkaisen kahdesta eri muokatusta haasteesta kuvan (/kuvia) ja yhden biisin soittolistaltani. Nämä päivittäisen haasteet elävät koko ajan ja niitä voidaan muokata lukijoiden toiveiden mukaan.


Luukku 9
Päiväni kuvina



En saanut millään edustuskelpoisia kuvia tästä päivästä (mm. abipikkujoulut, kotona lahnailu...) joten kerron päivästäni heppakuvin. Olin melkein koko päivän ylläolevan kuvan kaltainen, mieleni teki katkoa kurkkuja ja rähjätä kaikille, sillä minut niin sanotusti feidattiin sellaisten ihmisten toimesta etten olisi uskonut. En suutu pienistä ystävilleni, mutta kun tunnen että minua kohdellaan väärin polttaa se kaiken diplomaattisuuteni nanosekunneissa olemattomiin. En myöskään haasta riitaa, mutta jos minua usutetaan voi toinen osapuoli olla varma, että vastassa on itse pääpiru. Olen myöskin pitkävihainen, kun suutun. 20 vuotta on hyvä alku.

Törmäsin kuitenkin yöelämässä hyvään ystävääni, jota en ollut nähnyt sitten heinäkuun. Juttelin vain hetken hänen kanssaan, mutta sain todella hyvän mielen, sillä hänkin oli ajatellut mitä minulle kuuluu. Jospa ensi näkeminen ei olisi vastaavasti ensi kesänä ja voisimme uusia festarireissumme.

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Hyvät ystävät ovat kullanarvoisia ja tämän hetkinen fiilis on kuin alla olevassa kuvassa. Jos ikinä luet tätä ja tunnistat itsesi ystäväkseni josta kerroin: kiitos, että paransit mielialaani vain olemalla oma itsesi, eikä minun tarvinnut kiukuspäissäni lähteä hartiavoimin metsästä puita kaatamaan. :)




Kappale, jonka tahtiin voi tanssia


Jack Rabbit Slims Twist Contest - You Never Can Tell (Pulp Fiction)

Jos ette ole nähneet maailman parasta elokuvaa, Pulp Fictionia, tehkää asialle jotain. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti